11599
Książka
W koszyku
Podręcznik zawiera współczesną wiedzę na temat przedsiębiorstwa hotelowego w aspekcie jego ekonomiki, finansów i rachunkowości oraz organizacji, zarządzania i marketingu. W książce omówiono m.in. tendencje występujące w strukturze instytucjonalnej rynku hotelowego, struktury i kulturę organizacyjną współczesnych hoteli, podstawowe formy prawno-organizacyjne tego rodzaju podmiotów gospodarczych, politykę cenową, metody sterowania ryzykiem, współczesne koncepcje zarządzania operacyjnego i strategicznego oraz kierunki innowacyjnej komunikacji marketingowej. Podręcznik adresowany jest do studentów kierunków: turystyka i rekreacja, ekonomia, zarządzanie oraz finanse i rachunkowość, jak również do doktorantów, pracowników naukowo-dydaktycznych, przedstawicieli praktyki gospodarczej oraz wszystkich pasjonatów hotelarstwa.
Status dostępności:
Galewice - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 64 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 280-288.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej